dnevnik jednog harambaše 9

26 travanj 2018

Vau-vau svim čitateljima ! Ponizno molim da mi se oprosti kaj se nisam dugo javljao, ali toliko se toga pripetilo da nisam stigao do tastature ....

Odakle da samo počnem ? Pa recimo od Ribnjaka - sad se već malo voda posušila, ali je ostalo fino blato; a ja (valjda me već znate) - drito u najdublji dio, a on mi samo do članaka ! I što da radim - legnem se u to jadno plitko i uživam, baš kao neki pajcek ! Ali, skužio sam da se moji ljute na mene, jer se iz Ribnjaka treba i vratiti doma - zato sam smislio štos - sam odjurim u fontanu i malo se skužiram. No, ljubav prema blatu je jača od mene, ali onda ponovim postupak par puta ! A u fontani na dnu koječega, pa si fino zaronim i izvadim kakav čep ili nešto slično; super zabava !

O ostalim stvarima mogu reći slijedeće: tata mi je imao rođendan, ali na njegov zahtjev nije bilo nikakvih jestivih "kerefeka", samo jedna torta od sira (cheesecake) sa svjećicama, koje je tata zagasio. Probao sam tu tortu, ali nije baš bog zna kaj; više ja volim svoj jogurt !

Kaj se pak događa oko nas, pokušavam nekako pohvatati slušajući vijesti na TV; bila je neka frka oko Istanbulske konvencije ... i gledam ja i ne mogu vjerovati : sve skupa na 30-tak stranica, a svi se zapjenili oko toga što tamo piše ! To mi s ljudima baš i nije jasno: kaj oni ne govore svi isti jezik ???
Upoznao sam par prijatelja iz Njemačke i sporazumjeli se bez problema .... čak me je jedan naučio kako se roni ! A onda u Splitu neke "spontane" demonstracije, intervjuiraju neku baku, a ona nema pojma o čemu se ustvari radi, ali protestira protiv Plenkovića ! Ma tko ju je samo podučio, jer sumnjam da uopće zna čitati. Tata kaže isto da ne razumije i da je sve to "izgubljeno u prijevodu". I sad si ja mislim da su za sve krivi prevoditelji! Navodno se "kvači" oko naziva ROD, za koji tata kaže da se upotrebljava i za druge stvari - npr. roda hrvatskog (kao u onoj pjesmi o Istri).
Pa ako su stranke zakrvile oko prijevoda, a imaju pravnike, onda se ja jednostavno popišam na njihove diplome !

A o ovom cirkusu sa srbima da ni ne pričam, jer mi to apsolutno nije jasno: Srbija koja želi ući u eurointegracije (a kojoj mi u tome pomažemo) dopušta prvo da jedan mentalno suspektan čovjek bude i dalje zastupnik u njihovom parlamentu, koji onda psuje i vrijeđa našu delegaciju i zastavu. E tu nije kraj - umjesto da se "pospu pepelom" i ispričaju se, još jedan njihov ministar saspe drvlje i kamenje na nas; mi mu kao odgovor napišemo da je "persona non grata" kod nas, a oni - vidi čuda - potegnu istu mjeru za Krstičevića ! Pa sad se ja pitam kakvi su to ljudi koji ne razlikuju uzrok i posljedicu !

A mi i dalje čkomimo ! Pa ja kad sam kriv dobijem jedno: srami se! i odmah sam pod stolom !

Zavrzlama oko otpada ide dalje, rokovi se približavaju, a od akcije - NIŠTA ! Osim što je tata dobio neki nesuvisli letak s terminima odvoza pojedinih vrsta otpada; ja sam samo pas i ne znam matematiku i logiku, ali ne mogu dokućiti kako je zamišljeno da jedan dan odvoze komunalni otpad (ili miješani komunalni otpad - pojma nema ni tata koja je razlika), a drugi dan plastični otpad. A ima samo dvije kante - kako su ti veleumovi to zamislili - da će građani čekati komunalce na dan odvoza s vrećicama sortiranim po vrsti, ili i dalje bacati sve u iste kante ?
Moj tata je već počeo unaprijed odvajati, ali ni on ne zna kada bi trebao vrećice iznijeti i gdje ih staviti. Ajooooooj mudrih glava ! Posebno onaj Bandić koji se time još i hvali kako je "riješio" problem !

Opet sam zafurao u politiku, a već je 0.30. Idem sada malo otknjavati, jer sam se maloprije izdivljao sa jednim cuckom kojega je mama stalno držala na lajni, a moja je nagovorila da ga pusti .... i fino se istrčali, "tukli" došli obojica po kolačić, kao da smo uvježbani (ja jesam, jer odmah sjednem, ali je sjeo i on).

Pusa, laka vam noć !



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.